idag orkar jag inte vara social, jag orkar inte vara snäll.
Snart kommer frågan "vad är det för fel på dig?".
Jag känner det på mig.
måndag, september 03, 2007
skrivet av
Eliyana
@
16:32
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar