I lördags kom Lucas hit och vi hade trevligt. Igår stack han hem, och jag stack till teatern. Vi tränade på charlottenborgs pjäsen, den blir la bra. Jag ska halvrappa i en låt..^^ Sen stack jag till Anna och färgade hennes hår, åt pizza och så kollade vi på Jay and silent Bob strikes back. Den är så jäkla bra. Sen stack jag hem vid halv 10 och busschauffören var la trevlig, frågade vart jag fått min palestina sjal ifrån och när vi var i stan så frågade han mig att om han fixade massa sånna om jag då kunde sälja dom för honom. Eftersom att han just var från Palestina. Jag visste inte vad jag skulle säga, så det blev mest "jaha.""jasså" typ.
Idag orkade jag inte skolan, dels försov jag mig till tjugo i tolv, så då kändes det rätt meningslöst. Men jag orkade ändå inte gå. det var för jobbigt. Jag hatar verkligen skolan.
Men min mobil funkar igen iallafall, Efter att ha tappat bort laddaren så hittade jag den igår. Men då muckade mobilen med mig igen och menade på att jag skulle skriva in puk-koden, som jag inte hade. Så fick sticka till stan vid halv 1 idag så att jag kunde fixa den. Så äntligen funkar den.
Glömde min kamera hos Anna igår med, måste hämta den sen. Ska träffa mams vid 4 så att vi kan kolla på tyg.
måndag, september 10, 2007
skrivet av
Eliyana
@
14:22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar