tisdag, september 04, 2007

Idag orkade jag egentligen inte prata med folk, men jag pallar inte med att alla ska tro att jag är tjurig eller så. Så jag var väl ganska överpratig idag.

Skolan tog emot som fan och jag skippade engelskan och fotografiskbild idag.
Engelskan orkade jag helt enkelt inte med och jag hade och har fortfarnade sån jävla huvudvärk att jag inte klarade av fotografiskbild. Håller nog på att bli sjuk. Men imorgon kommer jag antagligen till skolan, iallafall så att jag kan göra Historia provet.. pallar inte missa det. Men Janne och Ludmilla ser jag fan inte fram emot.

varför känns allting jätte konstigt mellan oss?

Inga kommentarer: