
Okey, 24timmar utan att ha rökt något nu. Mer än 24timmar tillochmed.
Det känns att man lever nu.
Såg en film, där rökte alla hela tiden. Mams und paps, röker hela tiden. Men det är inte förrens nu jag känner att jag har suget efter att röka. men jag ska klara det. Jag kommer klara det.
Jag vet att jag kommer klara det. För jag tänker inte längre vara en slav. Jag vet att det är lätt att falla tillbaka igen. Jag tänker inte låta tobaksföretagen leva på mig. Deras jävla företag och deras äckliga hjärntvätt.
Snälla, hata mig inte om jag börjar röka igen.. jag vill inte göra er besvikna.. (jag tror inte jag kommer börja röka. men det är så jävla lätt att falla tillbaka, det känns bara som om allas förväntningar är på mig nu, och om jag inte lyckas sluta så kommer alla vara jätte besvikna på mig och tycka att jag är en dålig människa.)
Nu ska jag sova. Jag har nämligen ont i huvudet. har nog suttit för länge framför datorn.
Imorgon sticker jag till Lucas.
lördag, september 22, 2007
skrivet av
Eliyana
@
00:55
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar