
Igår började dagen rätt okey, hade psykologi och jag fick Nicoles anteckningar som hon hade sen gången innan så att jag inte missade allt för mycket. vi gjorde något personlighetstest, som vi får reda på svaren på nästa gång.. fick 21p av 23 möjliga.. undrar om det är bra eller dåligt.
sen var det matteprov, och jag kunde inte ens andra frågan. Men men hoppas att det gick bra ändå. Sånglektionen var cp dålig, då jag inte kunde låten överhuvudtaget. jag sjunger bara sämre och sämre för varje dag som går. Men så är det. typ..
Efter skolan gick jag själv på stan och handlade upp alla mina pengar.. Och jag menar verkligen allt. Okey, hade en hundring kvar.. (som jag handlade upp senare på kvällen)
gick till vip-klinkien eller vad den heter och fixade mina ögonbryn. blev nöjd. Hoppas jag kan hålla det så också.
Vid 7 kom Linda till mig och vid 9 stack vi till stan. Hoppade på 620, där Nicole och Ida var. träfade Mickis, Anna och Nina i stan. Sen var det med eller utan som gällde. hade jätte trevligt och som vanligt sjönk våran humornivå rejält. Men det var roligt. vi tog upp gamla grejer, som fortfarande är lika roliga, eller lika störande.. Nina stack ganska tidigt vilket var väldigt synd, inte träffat henne på så länge och så..
efter ett tag så stack vi från med eller utan. Ganska mycket för att dom hackade lök därinne och Ida stortjöt och ingen kunde knappt ha ögonen öppna. Förutom Nicole, som är superkvinnan.
Vi stack till Cafe choklad i brist på annat. och först var det ju som vanligt dött. Men sen så kom det fram en dansmatta och jag och Nicole körde.. Det var asroligt!! efter ett tag när jag och Nicole kört hur mycket som helst så byte vi till Singstar. Där jag sög... jag vann en gång tror jag.. Och nej, det har inget med tur att göra.
Men det var la roligt. blev asförbannad på spelet eftersom att jag förlora (jag får egentligen inte spela spel. jag blir en hemsk människa). Sen vid tjugo i 1 åkte vi hem. Åt lite och sen kollade jag Lucas blogg. Och jag missuppfattar allting hela tiden..
Han hade skrivit att han träffat en snygg tjej vid bussen som han snackade med lite, och jag blev assur och menade på att han var dumihuvudet som skrev det i sin blogg.
Inte fattade jag att vi hade träffats i stan vid bussarna och så. Så det var mig han hade menat...
han var alltså inte så puckad som jag trodde.
Idag åkte Linda hem medans jag sov. Ida åkte hem vid halv 11 och Nicole och jag blev kvar.
Vi lagade en asgod gryta. Första gången jag gjort gryta och den blev asbra! Sen hade vi tråkigt ett tag. Vi tänkte spela twister men det var inte där jag trodde att det var så vi sket i det. Gjorde milkshake. Asgott! kollade på tv. Och sen drog Nicole hem vid 5.
Lucas kommer nog hit ikväll. Han spelar någonstans just nu med Simon, så tyckte han kunde svänga förbi efter det.
lördag, september 29, 2007
skrivet av
Eliyana
@
17:31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar