tisdag, september 04, 2007

Och vi satsar på ett IG på provet imorgon?
Javisst! det är ju det lättaste att göra, än att läsa in grejer som man ändå kommer glömma tills det är dags att visa vad man kan.


Mina händer ruttnar för mina ögon. Jag ser huden försvinna och skelettet komma fram.

Inga kommentarer: