torsdag, september 13, 2007


Hopp, idag var det studiebesök i Linköping med klassen. det var tråkigt. Förjävla tråkigt. Först åkte vi buss en timma in till Linköping, det var asmycket folk på bussen och det var kallt. När vi kom dit fick Ludmilla bråttom, så efter att inte ha rört benen på en timma så skulle vi sen halvspringa till museumet, som var astråkigt, det var inget intressant alls. Sen gick vi in till domkyrkan, och ja, visst är det fint där. Men har man redan varit där inne så är det inte så speciellt sen. Hade det varit första gången jag varit där hade jag antagligen uppskattat det lite mer. Men icke, sen vart det äntligen lite varmare, då stack man till Passagen, där det var asfula tavlor, Lucas tyckte dom var fina, jag tyckte han var störd. det var inget snyggt med dom, om man såg en som man tyckte var rätt snygg på avstånd, så förstördes allt när man kom nära den. Det fanns en tavla som jag tänkte visa, för då kan man ju förstå att allt där inne var lika fult, om itne fulare än denna. Ja, denna var helt grön över hela jävla duken, förutom en litenliten del i mitten där det var ett vitt hus. Fint va? Sen åt vi på Burger King, Och jag åt faktiskt rätt mycket för att ha slutat äta typ ^^ Sen skulle vi med bussen hem. det var ännu mer folk på bussen och jag höll på att dö av värme. sen kom man hem efter en timma, då fick man halvspringa till bussen så att jag kom hem från stan. Och efter det så sitter man framför en dator och har förbanant tråkigt.

Skulle egentligen ha pluggat på svenskan idag, men jag orkade verkligen inte.
Har spelat WoW och haft allmänt tråkigt bara. Stört mig på folk där och på att mitt internet verkar mucka med mig.

Inga kommentarer: