söndag, september 23, 2007

Igår åkte jag hem till Lucas. Jag var jobbig. och jag önskar att allting var annorlunda. Att jag var annorlunda.

3dygn utan cigg.

7 kommentarer:

moonryder sa...

Du var inte jobbig.

Eliyana sa...

Jo, det var jag.

moonryder sa...

Inte enligt mig, och det är väl det som räknas när du är hos mig?

OK, det där ser lite dumt ut, men du fattar?

Eliyana sa...

Jag fattar.

Men det är inte roligt att verka jobbig och störd varje gång vi ses nu för tiden.

moonryder sa...

Det ttycker jag som sagt inte du verkar heller. Jag älskar dig precis som du är.

Eliyana sa...

det kommer du tycka snart. Jag lovar.
Jag älskar dig <3

moonryder sa...

Jag kan ju inte säga att jag inte kommer det liksom, det kan jag ju inte veta. Men jag skiter i det nu och älskar dig mest av allt. <3