Idag var det prov, Det gick lika dåligt som jag förväntat mig. sen var det kulturhistoria, kollade på en film om Leonardo da Vinci hela lektionen.
Sen stack jag och Lucas till stan. Fikade och satt i parken och så. Hade allmänt mysigt.
Sen vid ett när vi egentligen slutade träffade vi Nicole. Sen åkte Lucas och jag hem till mig. Vid fem skulle jag på teatern, så stack till stan, Lucas åkte hem och jag stack dit. Dom kollade på st: Anna filmen. Jag blir lika deprimerad varje gång. Även om jag varje jävla år själv väljer att inte följa med. Förra året blev jag till och med sjuk för att slippa det. Men vi hade trevligt och vid 7 åkte jag hem. Och nu sitter jag här och pratar med Love..
Har jätte tråkigt och vill inte ha morgondagen.
Vi ska ha temadag; Don´t drink and drive. Vi ska krocka med bilar och shit, och jag är ju livrädd för sånt. Så jag kommer la börja gråta eller något. Hoppas inte att dom tar upp för mycket om döden bara. Fick iallafal Lucas att lova att han kommer imorgon, om han inte blir sjuk. På riktigt. fan ta honom om han låtsas vara det. Stryk blir det.
Imorgon efter skolan ska jag och Nicole fixa med en engelska sak med, och antagligen färga mitt hår, om vi orkar. eller ja om Nicole orkar.
onsdag, september 05, 2007
skrivet av
Eliyana
@
20:03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar