jaha..
Igår var det typ studiedag, eller ja det var gympadag, vilken innebar att jag hade studiedag. Sen var det draget vid 3. Natur vann som förväntat. sen gick jag på stan med Nicole, Ida och Oscar. Vi fikade och Nicole köpte en jacka. sen var det teater, det kom inte alls många så vi gjorde ingenting alls. Stack vid 6 för att gå till östenssons (som vanligt), sen gick jag och mötte Lucas. Vi gjorde typ inget speciellt.
Han råkade armbåga mig rätt i ögat, så jag har blåmärke och är svullen. tur att det inte blev värsta blåtiran iallafall..
Idag så var det studiedag, en vanlig studiedag. Stack till stan vid 3 med mams, köpte en jacka jag hittade på H&M och vi åt mat och sen var det synundersökning. Jag måste ju förvrängt tiden totalt. Jag har ju typ hela tiden sagt att det var halv 6. men nog fan var tiden halv 5. Men jag kunde kolla iallafall. Konstaterade att jag hade fått lite sämre syn och jag ser 30% med ena ögat och 40% på andra..
Kollade glasögon. Hittade ett par också. Jättefina, får dom på måndag eller tisdag.
Nu ska jag plugga matte som ett as, då det är prov imorgon.
torsdag, september 27, 2007
skrivet av
Eliyana
@
18:51
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Förlåt.
Skicka en kommentar