tisdag, september 25, 2007

Jaha..

Måndag; återigen skola, och jag blev störd på allt och alla. var skitförbannad från och till.Tog ett bloss från Linda, inte mer..
vart asförbannad på gehören, för att jag inte förstod någonting, och för att Lucas drog dåliga skämt.
sen fick vi reda på att vi antagligen ska ha konsert vecka 43. och jag kan ju inte låtarna. Så blev trött på det.
Hade kör och jag blev skiträdd för en etta. Det går fan inte bli läskigare! Usch!
Svenskan var ju inte mycket bättre. är ju fan livrädd för honom. Usssch. Så skrattade han så mycket åt mina och Nicole skämt. Jag tror som Lucas. Han skrattade bara för att han är kär i oss och vill att vi ska tycka om honom. Men jag blev om möjligt mer rädd för honom nu.
Hängde med Lucas hem, hade trevligt. Jag pluggade inför historia provet jag skulle ha. Somnade väl rätt halvsent kanske.

Tisdag ; Jag och Lucas var skittrötta på morgonen, och hade jag inte känt att jag var tvungen att gå hade iallafall inte jag gått till skolan, men men nog drog man dit alltid.
Hade min första Latin lektion och den var helt okey. Har lite att ta igen, men det var nog inte så överdrivet mycket. Hade engelska sen, där det gick rätt bra. Blev förbannad på ordboken som vägrade visa mig orden men visade alla andra. sen hade jag gitarrlektion och den gick väl bra. Pelle visade hur jag skulle fixa stöd med handen och jag spelade lite med plektrum. Vilket jag fortfarande inte kan. Sen hade jag historia provet. som gick sämre än det första provet. hade totalt glömt bort allt. sen slutade vi. vid halv 1. gött. Stack till stan med Nicole, Ida, Linda och Sandra. Tog en fika och kollade runt lite. Hittade en skitsöt tröja på H&M som jag ska tvinga mams att köpa till mig på torsdag. Jag köpte hårfärg och en ny ögonbrynsrakare. sen stack jag hem. för att återigen vid halv 5 sticka till stan för att fika med Anna. Vi pratade om allt möjligt och om äckliga och läskiga ettor. köpte hårspray, och stack sen hem.. Väntar på att Heroes avsnittet ska ladda klart så jag kan se det. Heroes är bäst. fan vad jag har saknat det!

Studiedag imorgon och på torsdag. Eller ja, vi har gympa imorgon. men jag har snackat med Malou om att jag inte kommer gå på gympan, så behöver ju inte visa mig där då.
Draget imorgon med. Heja samhäll.
Lucas ska sova här onsdag till torsdag med.
Jag älskar dig. <3

7 kommentarer:

moonryder sa...

Heja samhäll? Heja Natur ffs!

(<3)

Eliyana sa...

Jag hejar på samhäll!

moonryder sa...

Men så heter du ju Sven-Pär.

Eliyana sa...

Jasså? är du säker?

moonryder sa...

Så sant som jag heter Uuuh.

Eliyana sa...

Men det gör du ju inte.

moonryder sa...

Fan.