Jaha, igår var det fest hos Nina. Den skulle vara lugn sa hon. Men det var la när vi var som mest 30st. Eller ja det kändes som det iallafall. Det kom allt möjligt folk, Med för olika åsikter för att egentligen komma överrens, men det gjorde dom faktiskt, halvt som halvt iallafall. Sen kom farbror polis och festen var därmed slut. Nina har bott där någon vecka? Hon har nu vräkningsvarning. Sen åkte vi hem. Men det var roligt så länge det varade iallafall.
Idag är jag seg och mår allmänt dåligt. Lucas kommer sen :)
lördag, september 08, 2007
skrivet av
Eliyana
@
13:41
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
5 kommentarer:
Kul för henne :S
Nej, inte alls. Om hon har för mycket liv inom det snaraste igen så åker hon ut.
Kul slut på den festen.
Oh ja, absolut.
Nähä.
Skicka en kommentar