Igår åkte jag hem till Lucas. Jag var jobbig. och jag önskar att allting var annorlunda. Att jag var annorlunda.
3dygn utan cigg.
söndag, september 23, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:23
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Igår åkte jag hem till Lucas. Jag var jobbig. och jag önskar att allting var annorlunda. Att jag var annorlunda.
3dygn utan cigg.
skrivet av
Eliyana
@
15:23
7 kommentarer:
Du var inte jobbig.
Jo, det var jag.
Inte enligt mig, och det är väl det som räknas när du är hos mig?
OK, det där ser lite dumt ut, men du fattar?
Jag fattar.
Men det är inte roligt att verka jobbig och störd varje gång vi ses nu för tiden.
Det ttycker jag som sagt inte du verkar heller. Jag älskar dig precis som du är.
det kommer du tycka snart. Jag lovar.
Jag älskar dig <3
Jag kan ju inte säga att jag inte kommer det liksom, det kan jag ju inte veta. Men jag skiter i det nu och älskar dig mest av allt. <3
Skicka en kommentar