Åkte som sagt till baby igår. Hade kul. Men natten pratar vi inte mer om nu. Jag finns här för dig och jag hjälper dig så mycket som du låter mig göra.
Idag fick vi springa till bussen, inte kul. Fick dessutom knappt plats i bussen utan jag fick sitta i babys knä = inte skönt för min rygg.
Sen kom vi till skolan, och jag ångrade som fan att jag gick till Latinen, vi fick en timma på oss att fixa ett arbete om Colosseum. Det skulle vara en bild på ett Overheadpapper, och så fakta om den och sånt. det gick inte bra. Fast Nicole och jag slapp prata idag,vi får göra det imorgon istället.
sen hade vi engelska och där hade vi glosor, kvaret var att kunna 25ord. Jag kunde typ 15. Fick reda på vårat svenska prov, och först såg jag att jag bara hade fått G+. blev så jävla trött på migsjälv. Mens en så kom man på att det var två delar på provet. Så fick VGpå ena och G+ på det andra, så då kände man sig lite bättre. Sen var det lunch och sen gitarrlektion. Jag var nära på att börja tjuta för att Pelle tvingade mig att spela fast jag inte ville. Sen var det historia och jag orkade inte jobba. Sen hade vi ingen kulturhistoria och ingen svenska, och sen så snackade jag med en som heter Gabriella och jag ska typ träffa henne varannan måndag och få hjälp med skolan, med typ läxor och sånt. Hoppas att det blir bra. Sen åkte jag inte till stan med Nicole, Ida och Linda. Vi fikade. Jag blev trött på mig själv igen som gjorde av med nästan en hundrig, så nu har jag 500kr att köpa julklappar, födelsedagspresenter och sprit för. Livet är väl underbart ibland, gud vad kul det är med jul. Sen åkte jag hem och skulle spela gitarr, men jag börajde nästan gråta så jag skiter i det. Saknar Lucas jättejättemycket. Men vi ses igen på torsdag, och då ska vi till Linköping.
Världen hatar mig.
tisdag, december 04, 2007
skrivet av
Eliyana
@
15:50
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar