onsdag, december 19, 2007

Failures, Failures, Failures

Jag försöker. Jag försöker verkligen. Men du tror ju inte ens på det jag säger...
Jag försöker verkligen, jag gör det! jag gör allt i min makt för att få dig att må bra, men hur kan jag lyckas med det om du inte ens tror på mig.

Jag trodde att du vågade vara digsjälv i min närhet. Så som jag vågar vara migsjälv i din. men tvi fick man. Jag som hela tiden tänkt att "såhär öppen har jag inte kunnat vara mot någon av mina pojkvänner". Jag trodde verkligen att du kunde vara digsjälv med mig. Jag trodde det verkligen.
Det slaget gjorde ont. Jävligt ont.

Men jag kommer alltid att fortsätta att försöka. Jag ska få dig att må bra, om det så ska ta livet av mig!

Jag tror verkligen inte att du inser hur jävla mycket du betyder för mig. Hur mycket du har hjälpt mig genom mina jobbiga stunder. Du inser nog inte vad jag skulle göra för ditt välmående. Du inser nog inte att jag älskar dig över allt annat. jag tycker att du är världens finaste person. Jag älskar dig så otroligt mycket. Tror du på mig?

Inga kommentarer: