söndag, december 09, 2007

Jag orkar inte göra denna inlägg bra okey?

Torsdag: Dagen började med att jag inte gick på kulturhistorian. För jag ville verkligen vara sminkad idag så jag gjorde det istället. Sen hade vi engelska och där fick jag ryck på Sigrid. och hon vart frustrerad på mig. Jag avskyr henne. Är så jävla trött på henne. Sen hade vi terminsprov. Jag vart mer och mer nervös för varje minut. Och jag brukar inte vara nervös innan det väl gäller. När jag gick in så började jag med att sjunga. det gick dåligt. Jag sjöng fel och det gick fel, men det var asbra om man jämför med gitarren. Jag började halvt bra, bara det att gitarren lät ostämd och det lät hemskt. Så efter en vers la jag ner gitarren och började gråta, Therese fick springa fram till mig och säga att det lät bra och att jag skulle försöka igen. Denna gång gick det bättre, men fortfarande skit. sen hade man håltimma till 1. Sen var det matte, och jag hatar Janne. Han ska alltid vara så jävla jobbig mot just mig. sen väntade jag på att Lucas skulle göra sitt terminsprov, Och efter det så tog vi bussen in till Linköping. Där handlade vi julklappar och åt pizza, sen åkte vi hem till Lucas och sen vidare hem till mig. sen så sov vi, eller nått.

Fredag: Vaknade jämter baby, vilket alltid är helt underbart. sen åkte vi till skolan. Där hade vi psykologi, vi började prata om vissa sjukdomar och så. Intressant, men inte lika roligt när man haft precis dom som han gick igenom. Men men så är det. sen var inte Nicole i skolan så jag tog hennes tid på sången, sen gick jag med Lucas till gympan, där sa jag till Malou att jag ville ha IG på gympa och sen fick jag gå ut och gå. Jag gick bort till östenssons, eller till klädaffären som ligger där. Var lite halvokey. Sen gick jag tillbaka och sen så snackade jag och Lucas lite. Sen gick jag till Mäsing för att fixa min näspiercing. och det gjorde så jävla ont. det gjorde ondare än när jag gjorde hålet. Sen gick jag hem. Väl hemma så började jag laga mat för jag hade sagt till Lucas att jag skulle fixa mat tills han kom. sen kom han och vi pratade och myste jättemycket och ja.

Lördag: Hade mysigt och sen åkte vi hem till honom. hade mer mysigt, och ja.. somnade tillslut.

Söndag: Vaknade och hade mysigt. sen åkte jag hem vid 3. sen har jag typ bara spelat. Ätit lite också.


Inga kommentarer: