söndag, december 23, 2007

You are my sunshine.

Oh, helgen vad så mysig. <3
Även om det hände vissa saker så var allting perfekt. Jag älskar dig så otroligt mycket <3<3
Längtar till imorgon då jag får krama om dig igen.

Vi ska nog köpa Playstation 2. fatta vad kul! jag som varit sugen på att spela tekken i två år nu! Ska bli jävligt roligt. Hoppas att dom köper det snart också. Dom skulle köpa guitarhero och singstar då också!
Ibland gillar jag att min pappa är prylbög.
Pappa sa också att han tycker om att jag och Linda inte har varit sånna ungar som alltid velat ha det senaste inom allt, senaste mobilerna, senaste modet och ja.
Ibland trivs jag med min familj. Men det kommer la bli ändring på det om några timmar när jag umgåtts med dom förlänge.

Idag ska vi klä granen också. Jag är inte pepp. Jag hatar julen.
Men denna jul kommer vara den bästa någonsin.
Jag slipper se min far skitfull och jag får sova tillsammans med världens sötaste person.
Oh, jag älskar dig så mycket <3<3

Inga kommentarer: