onsdag, december 19, 2007

If I had a hammer, I´d kill you with it.

dance dance dance. Dance dance dance. Dance or I will kill you.


Jag är så sjuktrött på allt. Jag är så sjukttrött på att jag alltid måste sätta mitt egna välmånde efter alla andras. Jag är så trött på att ingen verkar bry sig.
Visst gör inte det. Peka bara ut mina fel hela tiden, säg bara att jag är jobbig, eller sucka och himla med ögonen. Jag ser nog allt att ni gör det. Tror ni inte att jag ser på er vad fan ni tycker.
Varför kan ni inte bara säga det istället?
Jag är så sjukt trött på er alla.

Jag orkar fan inte mer nu, jag orkar inte hålla uppe allting.

Inga kommentarer: