tisdag, december 18, 2007

Denna känsla har jag aldrig tidigare känt.

varje dag som jag inte träffat Lucas dom senaste veckorna har allting bara känts skit. Totalt meningslöst. Varje gång jag ser honom så vill jag bara hoppa på honom och klamra mig fast och aldrig släppa taget. Och jag vet att jag inte kan vara så nära hela tiden. Men jag vill verkligen vara det. Varje lektion som jag inte sitter vid honom försöker jag alltid hitta en typ "lucka" så att jag kan springa fram till honom. Och idag när han åkte hem så kändes allting skit, Allting var värdelöst. Jag kan ju såklart ha roligt och så. Men inte på samma sätt. Oh, baby. förlåt för att jag är sånhär. Men du betyder verkligen så mycket för mig. Snälla tröttna inte på mig bara för att jag är sånhär.
Jag älskar dig så otroligt mycket, jag tror inte du inser hur mycket du betyder för mig. Hur glad du gör mig.
Jag saknar dig så himla mycket just nu. jag vill aldrig sova utan dig. Jag vill aldrig vara en dag utan dig.
6månader på lördag. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: