Jag är så jävla trött på migsjälv.
Jag vill bara vara nöjd för en jävla dag.
När jag väl tänker "idag ser jag bra ut"
Så kommer någon (snälla ta inte detta fel nu)
Och är dubbelt så söt.
Om jag kommer och känner mig fin
så kommer någon (snälla ta inte detta fel nu)
och ger komplimanger till alla utom mig.
När jag skriver att jag är ful och att jag är äcklig
så kommer alla (snälla ta inte detta fel nu)
Och fejkar alla kommentarer för att få mig att må bra igen.
När ska ni minnas mitt riktiga namn?
När ska alla sluta vara så fejk?
När kan inte alla bara vara ärliga och säga att ja vissa är finare än dig.
Varför kan ni itne bara slutasäga "hon är fin på sitt sätt och du på ditt"
Kan ni inte bara säga "ja hon är finare än dig. du ser faktiskt inte så bra ut. det är bara något jag inbillar mig varje gång jag ser dig för att inte spy."
torsdag, december 06, 2007
skrivet av
Eliyana
@
00:33
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar