När man går på stan runt 1-2 varje vardag så ser man alltid samma sak.
Massa jävla barnvagnar, och det är ju kul, att mammorna har tid att gå på stan med dom.
Och bebisar är så söta så, Men just när dom är på stan ska dom alltid skrika, gråta, springa in i allt och alla, och vara allmänt jävla jobbiga.
Vi kan ju ta Ströget som exempel. Hur jävla många gånger står det inte fem barnvagnar utspridda överallt? Man kommer inte fram någonstans, och barnen skriker ALLTID! Jag älskar att fika på ströget, för det är så jävla mysigt där och det är god mat/bullar. Men det är inte så jävla kul att höra massa jävla barnskrik hela tiden.
Och på bussarna. Ja det är väl klart att dom ska få åka på bussen, det är inte det jag menar med med här. Men när FYRA jävla überbarnvagnar ska med bussen då går det för långt. Man kom knappt av bussen förhelvete. Antingen så kan dom la gå eller så kan väl staten förhelvete fixa större bussar.
nej jag lägger ner, jag får ju inte ha dom här åsikterna ifred iallafall. Alltid är det någon som ska spotta mig rakt i ansiktet, eller iallafall dumförklara mig hela tiden.
torsdag, december 20, 2007
Mödrarna från helvetet.
skrivet av
Eliyana
@
14:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Förlåt för att jag inte tycker som du då.
Det är så kul att läsa att jag ska ha spottat dig i ansiktet.
Gud vad snäll du är.
Du behöver inte tycka som mig, men du låter mig ju inte få tycka som jag vill.
Och jag tog i lite när jag skrev sopttade i ansiktet, men dumförklarade mig gjorde du allt.
förlåt baby, jag är bara så jävla trött just nu.
Jag dumförklarade dig inte överhuvudtaget. Jag sa att dom måste få göra så med och menade på att alla har rätt att göra så. Men om du tycker jag dumförklarar dig hela tiden ska jag sluta säga emot och bara hålla med, precis som du vill.
Det kändes bara som om du inte ville låta mig få ha den åsikten. Du lät mig inte ens få komma till det jag ville, du förstod inte vad det var jag menade.
Skicka en kommentar