Jag vet att jag inte borde göra det, men jag gör det om och om igen.
Jag kollar på gamla bilder och börjar gråta över hur ful jag blivit.
Men detta år är fan värre en någonsin. för jag hatar att jag inte sminkar mig längre.
Det ska fan bli ändring på det igen. Jag ska börja smink mig igen. Jag ska fixa till mig.
Jag mår så jävla illa av migsjälv just nu. Jag hatar verkligen att jag ser ut såhär. Jag hatar det verkligen. Jag fattar inte att ni ens kan titta på mig.
Fyfan för allting. Jag är så jävla opepp på allting. Jag vill inte träffa någon just nu, för jag mår så dåligt över mitt utseende. Jag vill inte ha julafton, inte ens kvällen, för att jag måste visa mig för folk. Skulle jag själv bestämma skulle jag bara vara inlåst på mitt rum.
Och mina ögonbryn, jag blir fan galen. Jag ska fan sitta hela jävla söndagen och bara måla dom om och om igen, för jag måste fan lära mig. Fast grejen är ju den att när dom itne är sminkade är dom rätt okey. men såfort jag målar dom så blir det skit fult. Även om jag har målat precis där dom är. Jag hatar det. Jag hatar mig.
Nej, imorgon SKA jag vara sminkad, om det så krävs att jag ska vara vaken hela natten för att kunna göra det. Jag SKA, jag SKA jag ska!
onsdag, december 19, 2007
Come on in, I’ve got to tell you what a state I´m in
skrivet av
Eliyana
@
19:19
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar