Inatt hade jag världens hemskaste dröm.
Jag har glömt många detaljer, som man alltid har gjort när man tänkt sig att skriva eller berätta om en dröm.
Ivilket fall som helst så utspelade det sig mest i typ ett hus med lägenheter. Nicole bodde återigen i stan, längst upp i någon konstig lägenhet.
Och jag var där, helt plötsligt så ville några utländska inbrottstjuvar in, och Nicoles mamma vägrade släppa in dom eftersom att dom var utlänningar.
Dom hade inga pistoler eller något, så jag höll för dörren så gott jag kunde. tillslut sa tjuvarna att dom hade en bomb. Och sen blir det suddigt tills Lucas kommer och säger att han ska se till att få bort bomben.
den sprängs och Lucas dör. Och med det så dör ett par av Nicoles syskon. (fast inte dom syskonen som finns på riktigt.. Alltså dom hette inte något som hennes syskon heter, så jag vet inte riktigt. ajja skitsamma) Så Nicole grät för det. och jag grät för att Lucas var död. Steph (Nicoles lillasyster) frågade mig om jag också grät för att hennes syskon var döda, då sa jag att det gjorde jag väl lite men mest för att Lucas var död. Då blev hon sur på mig och vägrade titta på mig. Sen gick jag gråtandes ut på gatan, där höll folk på att samla ihop massa saker som typ hade blivit förstört pga explosionen. Jag grät så mycket att jag ramlade ihop och började krypa fram, försökte ställa mig upp och gå lite, men kunde inte utan jag kröp fram, enda till platsen där bomben hade smällt.
Sen vaknade jag och trodde Lucas var död, jag grät och när jag märkte att han sov jämter mig blev jag så jäkla glad. pussade massor på honom och blev så himla glad.
tisdag, december 25, 2007
Kiss kiss kill kill
skrivet av
Eliyana
@
15:20
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar