Denna dag suger.
Jag ska helt enkelt bara skriva i punktform över allt som gick snett.
- Försov mig, missade två bussar, och kom alltså en timma försent till skolan. Det jobbiga med det var att vi skulle se på film på den lektionen och jag ville se den filmen!
- När jag väntade på bussen till skolan kom jag på att jag hade glömt mina glasögon hemma, så även om jag skulle få se slutet på filmen så skulle jag inte se det eftersom att jag är iprincip blind utan dom.
- När jag kom så började jag må skit och var nära på att börja tjuta hela tiden. Gullungen var sötast och satte sig vid mig.
- Jag kom tio minuter innan dom skulle ha rast och på rasten bröt jag typ ihop när Sigrid pratade med mig.
- Kollade på resten av filmen, jag fattade ingenting.
- Hade ingen lust att prata med någon, såg att Lucas verkade bli mer och mer deppig.
- Engelska, jag orkade inte göra någonting. Och det var nu som jag och Nicole hälsade på varandra, hon berättade att hon antagligen skulle få 6500kr. Jag blev skitarg, utan anledning, jag menar jag är ju glad för hennes skull. Jag blir bara så trött på att jag aldrig kan ha sån jävla tur. Jag ska alltid behöva låna pengar av alla för att kunna ha råd att klara mig under en månad.
- Hade lunch och jag vart på lite bättre humör.
- Humöret sjönk under gehören, jag skrek mot Hannes för att han är så jävla jobbig, störde mig på Jonas som fan.
- Lucas skickade ett sms under lektionen, jag höll på att börja tjuta igen. Jag hatar att han inte mår bra. Jag vill verkligen att du ska må bra baby. Jag önskar att jag kunde få dig att må bra.
- Sket i kören och stack hem.
Förlåt till dom jag var otrevlig mot. Förutom Ted och Hannes, dom är så jävla jobbiga.
Ska till baby nu.
Jag älskar dig så otroligt. <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar