tisdag, januari 29, 2008

Bones sinking like stones.

Har jag mer vänner än vad jag tror? Är jag mer omtyckt än vad jag tror?
Okey, fjantigt att jag typ blir glad på det sättet som jag blir.
Men när folk verkligen frågar om jag ska komma på en fest som ska vara om några månader, så blir jag glad över att dom vill ha dit mig.
Jag har alltid trott att jag aldrig direkt varit bjuden direkt, utan typ att jag är där för att Nicole eller någon annan är bjuden dit.
Heh, okey jag vet hur det låter. Jag blir glad för att jag blir bjuden på en fest.
Men jag tror inte det är så många som förstår hur oomtyckt jag känt mig hela mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blev också bjuden på en fest som är om några månader, och då blir man sjukt glad. Och jag var den andra hon frågade om jag ville komma.

Och du är jätte omtyckt, finns ingenting i dig man inte kan tycka om. du är bra på alla sätt babe<33