onsdag, januari 09, 2008

When will I see you.

Ja, jag kanske är lite avundsjuk på henne, på hur hon har det. Men jag vet ju att vi bor längre bort än vad dom gör och att vi inte kan ses lika ofta. Men det är inte det. Saken är den att vi alltid måste planera vilka dagar vi kan ses, för vi har ALLTID något som vi måste göra. Är det inte jag så är det du. Så är det alltid. Och jag hatar det. Jag hatar att vi måste planera in våra dagar tillsammans, vi kan ju aldrig direkt bara säga "idag kan vi umgås och mysa och kanske göra si eller så" för det går inte. För någon utav oss ska alltid göra något. Och jag är så trött på det. Jag är så trött på hur jag tänker mig mina dagar.
Jag hoppas alltid att alla mina dagar ska vara på ett visst sätt. Jag tänker alltid att mina dagar ska vara som i en saga, men det blir aldrig så. Och jag sårar migsjälv och andra genom att alltid vara besviken på mina dagar. Okey, jag har bra och mysiga dagar, det är ju inte så att alla mina dagar suger. Men jag tror alltid att dom ska vara så sagolika att inget kan gå upp mot mina förväntningar.
Tyvärr kan jag ju inte kontrollera det här. Det är bara något som jag gör helahela tiden.
Har förväntningar, förhoppningar. Tror alltid att det mest romantiska ska hända mig, och när det inte gör det utan kanske händer någon annan. Då blir jag bara besviken på migsjälv. Inte på någon annan, för jag vet ju att det är jag som tänkt för mycket, trott att allting ska vara så himla fint hela tiden.
Men jag älskar det vi har. jag menar inte att jag inte vill ha det såhär. För jag vill ju ha dig. och då har vi det såhär. Men vi ses aldrig en hel helg under vanliga veckor.
Vi ses typ en gång på vardagarna. vi måste nästan planera en vecka i förväg så att vi vet om vi kan ses eller ej. Vi kan aldrig bara spontant göra något. T.ex så ville jag för engångsskull leka i snön. Jag ville leka och bygga en snögubbe med dig. Men vi var tvugna att vänta, för vi kunde inte ses innan onsdag. Så jag sket i att tro att vi skulle göra något. För jag visste att det skulle försvinna. Och jag vet att vi inte kan göra något åt det. Men aldrig kommer vi känna "idag snöar det. ska vi umgås och typ leka i snön och så" för någon utav oss ska alltid göra något.
Förlåt för att jag tänker såhär. Men jag kan inte rå för att jag verkligen hatar att vi aldrig ses.
Förlåt för att det känns som om vi började vårat förhållande flera månder in på det. Förlåt för att jag hatade sommaren för att det var då vi var sådär nykära. Det var då vi aldrig träffades.
Förlåt för att jag tänker såhär. Förlåt för att jag finns. Förlåt för att jag tänker överhuvudtaget.
Jag älskar dig verkligen. Jag gör det. jag älskar det vi har. Och jag har aldrig tänkt på det här innan. Du är världens bästa och jag vill inte ändra på något. Jag älskar dig jättemycket. <3

Inga kommentarer: