Jag är så arg på migsjälv just nu.
Och jag vet att det är mitt fel och att allting ligger på mig och jag har bara inte gjort något åt det och nu börjar det bli försent.
Jag tycker på ett sätt att jag inte umgås alls mycket med Lucas, men det är mycket för att jag alltid vill vara med honom. Jag vill alltid vara nära honom och jag vill alltid sova och vakna med honom. Jag vill aldrig vara en dag utan honom och jag hatar dom dagarna då jag faktiskt inte är med honom.
Men nu när jag knappt har någon kontakt alls med mina vänner och han säger att han knappt träffas sina längre. ja då kanske det är dags för en förändring.
Förlåt för att jag inte har träffat er så ofta. Men dels är jag så lat och orkar aldrig åka till någon, och dels så är jag så lat så jag orkar aldrig ringa folk. Jag har fått någon slags blockering mot att ringa folk och bara fråga om vi kan hitta på något. Så förlåt för att jag suger på att vara en kompis just nu.
Jag ska försöka bättra mig.
Jag har bestämt mig för att bli lite mer social iallafall.
Så om ni vill hitta på något med mig så ring! ring förhelskotta. För jag vill verkligen inte tappa kontakten med er!
torsdag, januari 03, 2008
Nu är jag uppe gör ett nytt försök
skrivet av
Eliyana
@
20:25
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar