Jag vill att allt mitt hår ska bli minst 10cm!
För då blir det dreads igen. För jag vill kunna göra något med mitt hår.
Jag hatar mitt hår. Jag gillar att det är svart, men det är så fult annars.
Jag vill se bra ut. Jag vill att andra ska tycka det.
Och nu menar inte min pojkvän och mina bästa vänner och folk som jag känner rätt bra.
Utan folk som inte vet vem jag är. Folk som kanske kommenterar min bilddagbok eller något.
Jag vet att det låter dumt. Jag lägger ju inte upp bilder för att folk ska säga att jag är snygg eller så. Men någon gång kanske? Jag behöver bara bekräftelse ibland. Men såfort jag väl har lagt upp en bild på mig så mår jag illa. För jag hatar den jag är. jag försöker att alltid se bra ut. Jag försöker att få andra att tycka att jag ser bra ut. Jag försöker få typ Lucas kompisar att tycka att jag ser okey ut så att dom inte tycker att han skaffat en jätteful flickvän.
För själv blir jag aldrig nöjd med mig. Aldrig.
Plus att min psoriasis är påväg igen. Och det kommer då betyda att jag kommer ha fem lager kläder på mig. Även om jag vet att det blir värre då. Inatt när jag höll på att somna så började det klia så på min fot att jag var nära på att riva bort all hud.
Jag hatar min hud, min hy, mitt ansikte, min kropp.
Jag ska börja träna. JAG SKA!
Nu har jag komplex över mina tänder och vill inte visa dom mer. Eller alltså jag fick komplexen idag.
Nu när jag ser bilderna från i fredags när jag visar dom.
Dom är jättesmå, och spretiga och konstiga. Jag har visserligen alltid hatat dom, men aldrig orkat bry mig om dom. Tandläkarna tycker inte det är tillräckligt mycket fel på dom så dom ger mig ingen tandställning, så skulle jag vilja ha en så måste jag betala allt själv, och det känns lite onödigt. Jag har ju lyckats att klara av att leva med dom i 17år.
Eller ja, sen jag tappade mina mjölktänder..
Varför heter det mjölktänder?! Dom är ju förhelskotta inte gjorda av mjölk!
Då kan dom ju lika gärna heta kotänder.
Tjurtänder.
Griständer.
Eller varför inte, BARNTÄNDER! tycker det är lite bättre än mjölktänder.
Människor har kass fantasi.
söndag, januari 06, 2008
Hoppsan där gick sista tåget kvar blev jag med min biljett.
skrivet av
Eliyana
@
18:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar