Jag blir så trött på migsjälv. Jag blir så trött på att jag vet hur jag beter mig och jag vet vad jag gör och vad jag borde göra annorlunda. Men jag gör det inte. Inte förrens det nästan är försent.
Jag säger alltid till mig att jag inte ska bli sån, attj ag inte ska hålla på så. Men ändå är det just det jag gör. det är hemskt när jag veto m att jag gör det jag hatar att andra gör.
Jag har blivit en av dom jag hatar. Men fortfarande gör jag ingenting åt saken!
Jag är svag, det är väl det.
Idag tänkte jag snacka med dig, men jag orkade inte med bilden av att du skulle skälla ut mig så alla hörde, jag orkade inte med att jag skulle få ännu mer dåligt samvete än vad jag redan har. (jag vet att det var dumt tänkt, men jag orkade verkligen itne med mer motgångar idag.)
Och det är ju dumt av mig att säga att "nu ska jag sluta", för det är ju nästan redan försent.
Förlåt för att jag suger på att vara en vän just nu.
Förlåt för att jag är sämst.
Jag hoppas att ni vill ge mig en sista chans att visa att jag fortfarande vill vara eran vän.
jag hoppas att ni fortfarande vill vara min.
onsdag, januari 23, 2008
Mourn.
skrivet av
Eliyana
@
23:01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar