söndag, januari 06, 2008

Let's just pretend that nothing's broken.

Allting har börjat kollapsa nu. Och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska sluta.

Jag har slutat sova, iprincip. Eller jag sover på dagen eftersom att jag inte kan sova om natten. Inatt somnade jag runt 5. Och då låg jag verkligen och försökte tvinga mig att somna från typ halv 4. Jag är sjukt trött på att inte bara kunna sova på natten. för det medför att jag inte orkar göra någoting på dagen, för att jag är så jävla trött.


Jag äter knappt något längre. Eller ja, äter gör jag ju. Men igår var första gången sen i onsdags som jag åt ordentlig mat. Annars har jag typ ätit högst 4mackor under en hel dag. Så nu kan jag knappt äta för jag får ont i magen och mår illa så fort jag äter mer än en halv macka.

jag har ont i min rygg och ont i mitt huvud hela tiden. Jag kan aldrig slappna av och jag vet inte vad fan jag ska göra längre.

Imorgon är det skola och jag vet att jag inte kommer sova inatt. Antagligen inte ens en minut. Jag kommer vara så nervös att jag säkert kommer sminka mig klockan 5 för att vara säker på att jag kommer vara sminkad till skolan.
jag vill knappt längre gå utanför huset utan att vara sminkad. Iallfall inte om jag inte är i sällskap med antingen Lucas eller med någon annan dom knappt är sminkad.

I fredags umgicks jag med Nicole och det var jättekul. Vi körde tekken som fan. Skrek och fick utbrott. Tyvärr Nicole måste jag säga att vi körde på fel ställe. För att låsa upp ska vi köra Story mode. Så det var ju jävligt synd. Men vi hade roligt. Åkte och överraskde Anna med ett besök också. Kändes bra att vi pratade så mycket som vi gjorde och att vi umgicks bara hon och jag. Vi tog igen lite av våran vänskap där också.
Så nu känns det iallafal
l bra mellan oss. Vi har sagt åt varandra att vi måste ses lite oftare nu.

Igår kom Lucas hit och vi hade mysigt. Kollade på film och körde tekken. Denna gång var det han som vart arg för att jag vann över honom ;D
men jag har ju tränat också, så det är ju därför.
Jag kom fram till att ingen kommer vilja köra med mig tillslut för att jag kommer ha tränat med typ ett par stycken som jag kan ordentligt och så. Men Nicole ska också köpa tekken 5, så det är hon och jag som kommer få köra med varandra.

Ivilket fall så mår jag väldigt illa just nu. Även om jag bara har ätit en macka på hela dagen. Och jag är inte ens hungrig.


Please catch me now, I'm lying.
You taught me how it can feel like love.
Just catch your breath.
We'll dive in and our descent
will somehow feel like life goes on.

Oh, my, my, you're oh so sly.
Let's leave unsaid what's left unspoken.

Inga kommentarer: