Inatt sov jag 3timmar. ungefär iallafall. Sminkade mig faktiskt innan skolan idag och hade faktiskt lite fina kläder på mig. Håret gick dock inte att göra något åt så jag hade luva på mig hela dagen, så jag såg förjävlig ut iallafall.
Hann inte äta någon frukost, och sen hade vi latin i två timmar. Det är så jäkla svårt och jag fattar ingenting längre. Sen så gick vi ner till skåpen och jag började bli skitsur för att jag inte hade ätit något sen typ 5 dagen innan, sen råkade typ Lars eller Lucas slå till mig på hakan och jag fick sådär ont för att jag blev chockad. Så jag blev skitsur och gick därifrån och var asarg. Sen kom vi upp till där vi skulle ha engelska och där sa Lucas förlåt. Men jag tyckte inte han skulle säga det. För så ont gjorde det inte och det var ju inte meningen, jag var ju bara trött och jättehungrig så det var ju därför som jag vart så arg.
På engelskan sa Sigrid att jag var fin i mitt hår. att jag passade i BRUNT!
BRUNT! fyfan, jag var nära på att börja tjuta.
jag har själv sätt att det börjat bli lite brunt och jag tycker det är skitfult, men jag vill inte färga det försnabbt för jag vill inte att det ska bli för slitet. För mitt hår klarar nog inte en mer färgning på ett bra tag. Men så kommer hon och säger så och jag drog på mig luvan och sa att det var meningen att det skulle vara svart. Hon visste nog inte riktigt vad hon skulle säga då.
Sen var det lunch och jag tänkte det att, Ja nu kan jag få lite mat i mig så att jag inte är så arg sen. Men maten var äcklig så åt typ jättelite potatis och så. Sen försvann jag i mina tankar och stirrade på klockan. Såg Lucas sitta lite längre bort och prata med en viss person. Jag kan inte rå för det. Jag hatar det verkligen. Det är hemskt att se dom tillsammans.
Sen orkade jag inte min gitarrlektion så sket i den. Var inte på något humör alls.
Tyckte att Lucas ignorerade mig, var arg och trött och sur och inte pepp på något alls.
sen hade vi typ ingen historia, sen skulle vi få reda på våra betyg i kulturhistoria. Men jag fick inte redapå mitt. jag fick bara veta att hon tyckte att jag skulle göra ett arbete. Skit.
Efter skolan så åkte jag och Lucas in till stan för att fika. Vi hade mysigt, men sen tog jag upp en sak med honom som jag inte borde tagit upp. Inte där iallafall.
Var nära på att börja gråta men kände att det inte skulle vara så bra när man satt på ett fik. Så jag försökte sluta tänka och prata om det. Men ja, jag fick det sagt och jag älskar det förhållande jag har nu. vill inte ha det på något annat sätt. Förlåt för att jag sa något, förlåt för att det lät så fel.
Sen gick vi lite. sen fikade vi igen för att vi inte hade något att göra. Sen så åkte jag hem och han åkte för att repa.
200dagar med älskling idag.
Förlåt för att jag tänker så mycket. Du kommer nog aldrig förstå hur mycket jag gör det.
Jag älskar dig och vill inte ha det på något annat sätt än så som vi har det. <3
Each moment here alone
And it's getting dark outside
It's stranger here without you
But I see a Firefly
Glowing in the summer sky
Like bright confetti
Burning in the night
How do you do it?
You make me feel this way
How do you do it?
All these years we play
How do you do it?
How can you say the things you say?
How do you do it?
It breaks my heart everyday
I don't think you know
That I believe in you
I don't think you understand
How much I love you still
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar