Varför jämför jag allt jag har med det alla andra har? varför tror jag att allt jag har är så mycket sämre?
varför kan inte jag ha det så där som dom, varför är inte mina saker så självklara som deras?
Jag hatar migsjälv för att jag tänker såhär.
Jag behöver prata med någon. Och inte med någon som har något som jag har som jag kan jämföra med.
I don´t want it this way, and neither do you
No more talk tonight, we don´t need it
Can´t you see it, can´t you see it, can´t you see it
It really hurts
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar