tisdag, januari 08, 2008

Star no star.

Saknar Lucas. Saknar att må sådär bra som jag mår när jag är med honom.
Jag saknar när vi ligger i sängen och bara håller om varandra. Och han kanske pussar mig på pannan.
Och säger "jag älskar dig". Oh, gud vad jag saknar dig just nu.
Jag vill ha tillbaka dom helgerna då allt var perfekt.
Då jag inte var dumihuvudet och antingen tog illa upp eller sa något dumt så att allt slutade fel.

Hur kan du stå ut med mig?
Du visste ju...
Jag sa faktiskt att jag var en usel flickvän.
oh, hur kunde en sån underbar person falla för mig.
Men jag släpper dig inte nu.
För du är min och jag ska göra allt i min makt för att du ska känna så som
jag känner för dig.
Jag älskar dig Lucas Monryd.
Det är för dig jag försöker.
Det är för dig jag gör allting jag gjort. Det är bara för dig. <3

Inga kommentarer: