Jag måste reda ut mina egna tankar och mina egna problem innan jag kan hjälpa någon annan. Jag har förstått det nu.
Jag har alltid försökt att få alla andra att må bra och skitit i migsjälv, men jag märker nu att jag inte kan det. för jag mår så dåligt att jag drar över min skit på alla andra och det är det sista jag vill.
i slutet av månaden ska jag se till att jag får ordning på allting.
Snälla, stanna kvar hos mig tills då iallafall.
I saw a star beneath the stairs
Glowing through the melting walls.
Who will be the first to begin their fall?
Or will we become one?
Am I the star beneath the stairs?
Am I the ghost upon the stage?
Am I your anything?
I saw a star beneath the stairs
Glowing bright before descent,
And in the morning there was nothing left
But what’s inside of me.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar