tisdag, april 29, 2008

Fool for a lonesome train

Igår somnade jag halv 9. Sov skitbra, vaknade typ en gång vid halv 5. men lyckades somna om igen.
Gick upp kvart i 7, fick för mig att jag började 8. Men kom på att jag började 10.
Tog en halvtimma för mig att äta min frukost.

Kom till skolan och på engelskan hade vi speaking övning. Vilket jag inte var pepp på med min tunga, men det gick rätt bra.
Sen var det lunch. Och jag åt typ 1/4 potatis och tre småsmåsmå bitar korv på 20minuter. Sen pallade jag inte äta mer.
Sen var det historita och jag satte mig i mediateket med Lucas, Bob och sen kom också Ted.
Det var rätt kul.
Sen behövde vi inte ha arbetsmiljö så Jag, Nicole, Ted och Lucas drog till stan för att fika.
Sen köpte jag grejer till min och Lucas tårta som vi ska göra på torsdag sen åkte jag hem.
And thats it...

Om det är något jag inte tycker om är det när folk antar saker om mig. Visst att det alltid har gått bra och det går bra den här gången också. Men det känns så jävla fel. För helt ärligt vill jag inte någonting imorgon. Och jag hade tänkt dra hem tidigt, men nu känns det inte som om jag kan göra det. Men det är okey, det är inte det. blir faktiskt rätt stött när man bara antar. Även om jag själv hade antagit att det skulle bli så, men det är ju för att detta inte är första gången.
men skitsamma, allt går brabra. Men någon gång kan ni la fråga igen eller?
Jag sköter faktiskt inte ett hotel.

Mitt hål varar under tungan. Jag är livrädd, har hört att det inte ska vara om det inte är asinfekterat.

Inga kommentarer: