torsdag, april 03, 2008

373

Idag vill jag bara skrika rakt ut. Inte skrika på någon, skälla ut någon. Utan bara skrika utan att någon ska stoppa mig. Jag vill skrika ut min frustration och min ångest. Skrika ut vad det är jag känner just nu.
Men det gör ingen skillnad iallafall så.

Jag hatar denna vecka. HATAR!

Inga kommentarer: