Ville inte gå upp ur sängen, låg vaken från halv 7 till 8, då tvingade jag upp migsjälv. Satte upp håret och på med keps. Idag ville jag inte se bra ut.
Kom till skolan och träffade dom som betyder något, Ni är guld värda. Tack för att ni finns.
klarade Historian och matten rätt bra. Ville titta på honom hela tiden. Men ja, gjorde det bara nästan hela tiden.
Sen var det kör och den gick också. Sen hade vi slagverk/ensemble. Jag pussade på honom.
Han verkade glad... Sen pratade vi, och det är som igår.
Orkar inte säga vad som hände ordentligt. Kastade mina cigaretter i papperskorgen. Jag ska inte röka mer nu, okey?
Grät i famnen på Nicole, åkte hem.
Snart ska jag in till stan igen. Egentligen orkar jag inte. Men jag orkar inte stänga in migsjälv heller. Får säga till henne att jag kanske inte orkar ses så jättelänge idag.
Ska väl läsa ut boken som är hans också. Så han får tillbaka den.
Tror fortfarande inte min hjärna riktigt har fattat att det är såhär det är. Att han inte längre är min och att jag inte längre är hans. Jag vill vara hans!
onsdag, april 16, 2008
378 - Dag 1.
skrivet av
Eliyana
@
14:19
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar