
Jag saknar dig så jävla mycket.
Jag älskar dig så jävla mycket.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. Hela min värld känns så tom utan dig.
Min säng är så tom.
Mitt hjärta är så tomt.
Jag orkar inte gråta varje natt längre.
lördag, april 19, 2008
skrivet av
Eliyana
@
02:15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar