torsdag, april 10, 2008

377

Jag kan inte tänka klart. tankarna snurrar runt och slår knut på varandra.
Jag är en zombie och jag behöver hjälp nu.

Igår låg jag och stirrade på min väckarklocka, tittade på varje minut som sakta men säkert drog sig iväg. Och det enda jag tänkte på var engelskan, att det var kört för mig. Sen tänkte jag på historian, att det var kört för mig.
Kollade på Tv tills TV-shop började. Då stängde jag av, stirrade på mitt täcke, vart fasinerad av mönstret. Somnade, vaknade, huvudet snurrade, det kändes som om jag hade snurrat 100varv på en minut, åkte till skolan, mådde skit.

Annars så känner jag att mina sömnproblem är i bakhuvudet, mina fel är i bakhuvudet och dom har skaffat sig en hacka att ta sig igenom med.

Inga kommentarer: