Och efter detta lilla uppehåll man haft med att inte skriva så har allting plötsligt vänt och blivit jättebra.
I torsdags åkte jag till Borensberg för att göra dreads på Lucas. Han var så söt och gullig och sa massa saker som jag blev glad av. Typ rörd men ändå inte eller hur man ska säga.
Efter ett tag pussade han mig på kinden, och efter ett tag stod vi och höll om varandra och jag fick pussa på honom. Jag blev varm i hela kroppen. Sen satte vi oss och kollade på film medans jag höll på lite med hans dreads fortfarande. Jag frågade honom hur det skulle bli mellan oss nu, och han sa att han ville försöka igen. Jag började gråta. Jag blev så glad, dom orden som jag väntat på i mer än två veckor kom äntligen. Sen så åkte jag hem runt 8. Glad.
Och igår åkte jag tillbaks för att fortsätta med dreadsen. Vi pussades, myste och gosade och jag var så glad. Sen gick vi och åt pizza inne i "byn" som Lucas kallar det. Sen när vi skulle hem ösregnade det, så vi gick in till östenssons där jag köpte massa onyttigheter, väl hemma var min ena sko fylld med vatten så det plaskade om mig när jag gick. Inte kul. Sen blev jag inte riktigt klar med dreadsen men han kunde göra dom sista själv för det vara bara ett par stycken kvar. Sen åkte jag hem. Läste och vräkte i min nötter. Somnade och vaknade med tanken att "shit jag sköljde inte igår och jag åt asmycket precis innan jag somnade". Men jag tänkte att sååå farligt är det ju inte att glömma en gång. Har ju varit asnoga med det där innan så.
Idag gick jag och mamma på stan. Handlade en ny jacka plus lite annat smått och gott. Det var trevligt. Efter det har jag bara suttit hemma och haft tråkigt. Imorgon ska jag städa och plugga och förhoppningsvis kommer sötLucas till mig och sover här.
Gud vad jag har saknat honom.
Det känns så bra. Men jag tänker också att, om det är så att det inte kommer funka, så gav vi det en andra chans, ett nytt försök. Men jag hoppas på att detta kommer bli perfekt, detta kommer bli bra.
Och det bästa med allt var att han sa att han älska mig, att han var säker, att han saknat mig. Oh, jag skulle kunna spendera hela mitt liv i din famn älskling.
lördag, maj 03, 2008
En andra chans, ett nytt försök.
skrivet av
Eliyana
@
21:34
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar