Dagen började inte bättre idag heller. Ville inte gå upp. gick upp 5 över 7, tog på mig mössa och hade två tofsar. Orkade inte vara fin idag heller. väl i skolan så var det rätt lugnt. Saknade Lucas som en galning. Pratade med Frida och alla om saker. Sen gick jag, Rebecca och Nicole och gjorde hjärtan till Sigrid och Marie, fick dessutom ett av Rebecca. Sötunge! Sen hade vi engelska och Sigrid blev glad för sina hjärtan. Sen hade vi ensemble. Som var okey. Blir dock störd på en person, blir mer och mer störd för varje dag som går. Saknade Lucas ännu mer. Vi pratade och ja, somvanligt. Sen var det lunch och jag och Nicole började prata om oss som tredje person. det var kul. Sen ja, skitsamma.
Efter skolan hängde Ida och Nicole med mig hem. Vi gjorde kladdkaka och sen klippte Ida min lugg. Den blev jättesöt! Sen pluggade vi som galningar. Känner mig skitduktig! Är dock inte klar än så måste snart ner och plugga ännu mer. Men jag är faktiskt riktigt stolt över migsjälv för såhär mycket har jag inte pluggat på flera månader.
Jag saknar honom så brutalt mycket. Flera gånger i skolan fick jag sån lust att bara hoppa på honom och krama om honom och aldrig släppa taget. Men jag vet att det inte skulle bli bra, så jag stuntade i det. Gah, saknar honom så mycket. Vet inte vad jag ska göra riktigt. vet ingenting just nu. Tvingar migsjälv att inte tänka på honom, men allt påminner om honom så det är svårt.
Jag vill inte vara utan honom. Det är hemskt utan honom. Jag älskar honom så mycket
torsdag, april 17, 2008
379 - Dag 2
skrivet av
Eliyana
@
21:50
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar