torsdag, april 03, 2008

375

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart.


Förlåt för den jag är. Förlåt för att jag skriver saker som låter helt fel sen.
det är inte meningen att det ska bli såhär. Mina tankar ska inte förstöra mer.

Jag saknar att höra att du älskar mig bara.
Jag saknar dig så otroligt, och jag börjar gråta varje gång jag tänker på det här.
Och jag tänker på det nonstop.
Jag vill ha det bra. Jag vill ha det som det var förut.
Det är inte över förrens vi säger det. Och jag kommer aldrig säga det.
För jag älskar dig, precis lika mycket som jag gjorde isomras. Och jag ska försöka så gått jag kan för att fixa det här.
Jag ska göra allt i min makt för att fixa det här.
men det störta beslutet är upp till dig. Och jag vet att det är jobbigt för dig med.
Jag vet det.
Det har aldrig varit meningen att du ska tro att jag menar på att du har det så lätt och att du är elak mot mig.
Jag vet att du tycker att det här är lika jobbigt som mig.
Så snälla, ge mig svar. Låt mig få veta. Låt det här ta en vändning nu så vi kan göra det bästa utav allt.

Inga kommentarer: