Ibland vill jag bara ha en kram. Ibland vill jag bara höra att allt är bra och att att det kommer ordna sig. Att det inte gör något. Ibland vill jag bara bli omfamnad och känna att det inte gör något att vara den jag är.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
den du är, är riktigt bra bruden<3
jag älskar dig Sandra ! <3
Skicka en kommentar