Snälla, kan ni underhålla mig i veckan?
Annars kommer jag sakna Lucas så himla mycket så att jag bara kommer deppa ihop totalt.
Imorgon kommer Amanda rädda min dag genom att fika med mig.
på onsdag är enda gången på hela veckan jag ska få vara med Lucas. och på torsdag ska jag till linköping med Sandra.
Men fredag och tisdag måste jag göra något. För jag kommer inte klara av att bara vara hemma. jag blir bara trött och deppig och rastlös och irriterad när jag är här.
Jag vill inte sova hemma heller. Jag vill inte vara här. Jag hatar mitt hem. Jag hatar att vara här. Jag står inte ut.
Jag har så många tankar att jag inte ens kan reda ut dom. Jag måste reda ut dom innan jag ens kan börja tänka på att försöka få migsjälv att börja må bra igen.
Jag måste reda ut dom innan jag förstör allting. För allting är mitt fel. Det går inte säga emot. Allt är mitt fel.
You can run away,
Leave your books behind you.
But you should look back twice,
just to be on the safe side.
2 kommentarer:
hoppas att jag räddade din dag helt okej :>
du räddade min iallafall :*
jag finns här och jag lyssnar, alltid.<3
Du räddade den totalt.
hade jättekul :)
Tack. det betyder jättemycket <3
Skicka en kommentar