torsdag, januari 10, 2008

I´m becoming insane.

Denna dag har varit relativt hemsk.

Dagen började med att jag vaknade hos älskling, som var en bra sak. Kunde sova riktigt bra inatt faktiskt. Men vill inte gå upp för jag ville verkligen ligga och mysa med honom för att jag visste att jag inte skulle få träffa honom ordentligt igen förrens på lördag. Och för att det var så kallt om jag tog av mig täcket.
Sen kom vi till skolan och första lektionen var engelska. Där fick jag panik över att jag inte klarade en uppgift. Eller jag fick panik för att Sigrid satt och tvingade mig att göra den och sa om och om igen "du kan det visst det vet jag", även om jag tror att jag vet lite bättre än henne om jag kan det eller inte. Så började tjuta två gånger under den lektionen. Sen hade vi ensemble och det gick inget bra. Eller jag var ju redan så trött och anti-allt då så jag orkade ingenting. Ville ingenting. Är så trött på våran grupp. Idag var det bara jag och Lars där. Lucas hoppade in och spelade bas. Sen hade vi lunch och maten var skitäcklig. Sen hade vi gehör och jag ville slå ner Hannes återigen. För att han aldrig kan hålla käften, alltid ska prata i mun på alla andra och för att han är så jävla jobbig. tänkte först kasta min penna på hans sår i pannan, men jag visste att jag skulle missa så jag sket i det. sen hade vi matte och jag orkade verkligen inte jobba. Satt och pussade på Lucas istället. Sen slutade vi.

Jag och Sandra åkte till Linköping för att handla. Jag till Nicole och hon till Rasmus.
jag hittade till Nicole men inte hon till Rasmus.
Men det var trevligt att göra något med henne.
sen åkte vi hem och jag är helt slut.
har ont i huvudet men är rastlös, så kommer nog inte kunna lägga mig i sängen och inte göra något alls.

Imorgon får jag inte träffa Lucas överhuvudtaget. :(
Ring om det är något baby, jag finns här för dig <3
Vill inte vara utan dig någongång.
Jag vill bara träffa dig mer än en gång i veckan.

2 kommentarer:

moonryder sa...

Förlåt om det verkar som om jag inte bryr mig om nåt.
Förlåt för att jag inte har tid att träffas jämt.
Förlåt för att jag var på festival i somras.
Förlåt för att jag inte är som du vill.
Förlåt för allt.

Eliyana sa...

Jag vet att du bryr dig.
Jag har inte heller tid att träffas jämt, det är inget vi kan göra åt saken.
jag varo ckså det. bei nteo m ursäkt för något sådant.
Du är precis så som jag vill att du ska vara.
Du har inget at be om ursäkt för.
Du har ju inte gjort något fel. Det är jag som tänker för mycket. Det är jag som känner fel.
Jagvet att du bryr dig. Men jag vill verkligen träffa dig så ofta som möjligt, jag vill alltid vara med dig och jag mår så jävla dåligt när jag inte är med dig. Men du klarar dig ju finfint utan mig, vilket är bra. Men ja, skitsamma.
Jag älskar dig precis så som du är.
Förlåt för att jag får dig att må dåligt.