söndag, januari 13, 2008

Ignore the writing on the wall.

Vet inte riktigt vad det är. Men min och Nicole vänskap känns riktigt bra nu förtiden.
Även om vi inte ses alls ofta, förutom i skolan så känns den faktiskt riktigt bra!
Och även om vi skulle kunna ses oftare så känns det som om vi inte behöver det.
tror att den där fredagen då vi fick vara helt själva och bara umgås en heldag gjorde mycket.
Tror att vi behöver några sånna dagar lite då och då.
Älskar dig. Du är verkligen den bästa vännen man kan ha <3
Och jag är så glad för din skull att du är så lycklig med Linus. Även om jag fortfarande inte hunnit ha mitt "om-du-sårar-Nicole"- snack med honom ^^ ;D

Och Lucas, älskling. vi har våra problem. Men just nu känns dom som bortblåsta. Denna helg har varit jättemysig och jag har mått så bra. Du får mig att må så bra och jag vet att du vill att jag ska må bra annars med. Men det är du som är mitt lyckopiller. Det är du som är mitt liv.
Jag älskar dig mer än vad du tror. Jag tror inte du inser hur mycket du betyder för mig eller hur mycket du har hjälpt mig.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Och imorgon ska vi ha det så mysigt. oh, varför inte alla dagar vara såhär.
Jag vill aldrig vara ifrån dig, för att det är du som ger mig den trygghet jag behöver. Jag hatar att vara ifrån dig och jag längtar alltid tills nästa gång du håller om mig igen. Men jag klarar av dagarna utan dig för att jag vet att du finns där. Att du finns där för mig och att du inte kommer lämna mig.
Tack för att du finns. <3<3