måndag, februari 11, 2008

Worst weekend ever?

Helgen som varit har varit bland dom värsta jag varit med om.

Fredagen var hemsk, var själv hemma och mitt internet muckade så mycket så jag kunde inte spela för att fördriva tiden. Hade tur att Liza var inne så att jag kunde prata lite med henne.
Det slutade med att jag förtvivlad gick och la mig och bara somnade för att jag var så snurrig av mina egna tankar.

Lördagen börajde med att sötnosen hade skrivit på msn och frågat om han kunde komma till mig. Det livade upp min dag.
Men det var för många saker som förstörde den, så jag kunde inte glädjas iallafall.
Först så krånglade internet mer än gårdagen så jag fick nästan utbrott och bara skrek rakt ut.
sen kom sötnos vid 4 men sen stack han vid halv 8 för att han skulle iväg och träffa sina kompisar.
Då hyrde jag en film för att fördriva tiden med. Men nej, filmen gick inte att spela i min dvd-spelare här uppe. Kollade därnere och där funakde den. Men mamma och pappa höll redan på att kolla på en film så jag var tvungen att vänta.
När jag väl skulle kolla så muckade filmen först, och sen precis när jag fått igång den ringde sötnos och sa att han skulle hem till mig nu.
Hade sagt att jag skulle möta honom, så jag tog min Ipod och gick mot stan.
Men sen när jag träffade honom så kunde jg inte stänga av min ipod. Det gick verkligen inte,
var tvungen att säga åt sötnosen att ta den för annars skulle jag slänga den i backen.
så den fick vara igång hela natten så batteriet tog slut.
Blev inget filmtittade heller för sötnosen var så trött.
Jag tjöt utan anledning i någon timma på natten.
Sov dåligt.

Söndagen var lugn och vi kollade äntligen på filmen. sen funkade internet så att jag kunde spela bort hela dagen typ.

Jag vet inte vad det är. Men något är fel. Det är något som har hänt och jag vet inte vad det är.
Varför drömmer jag om samma dröm natt efter natt?
Varför känns det som om det är något som inte är som det har varit innan?

Inga kommentarer: