Jag är på gränsen till att gråta hela tiden. Så fort jag får en motgång så får jag halvpanik och tårarna börjar komma. Jag hatar det. Jag hatar mig. Jag vill verkligen inte vara sämst på allt.
Jag hatar att alla måste ha det så jävla mycket lättare än mig.
Okey, det är bra för dom. Att dom lyckas. Att dom klarar allt utan att behöva lägga ner en månads plugg på det. Och ibland räcker inte ens en månad för mig.
Jag vill inte gå på psykologin imorgon. För vi ska få tillbaka proven. jag kommer börja tjuta.
Jag vill inte ha matteprovet som är efter för jag kan ingenting och jag kommer börja tjuta.
Jag vill inte ha teater imorgon för jag pallar inte vara bland folk, jag kommer säkert börja tjuta.
torsdag, februari 07, 2008
Pool of tears.
skrivet av
Eliyana
@
18:23
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar