Denna dag suger hästpung!
Fick asbråttom imorse så halvsprang till bussen och då är den så klart försenad så baby och jag hade inte behövt stressa så mycket som vi gjorde. Sen hade vi psykologi och jag ville inte veta mitt provresultat. Eller jag ville mest inte veta dom andras.
Jag fick typ 2poäng från fullpott på mitt prov. Jag började tjuta, för att jag visste att jag kunde det andra provet som alla andra typ gjort. Fick dessutom veta att jag inte ska träffa Nicole ikväll, för att hon skulle till Linus syster med Linus.
Sen hade vi matteprov. Och jag visste att jag inte kunde någonting så jag vart ganska förvånad när jag kände att jag iallafall kunde första delen relativt bra.
Sen kom andra delen och jag chansade på första frågan. Och svarade inte på dom andra frågorna överhuvudtaget.
Fyfan vad äckligt svårt det var. Fyfan vad arg jag var på migsjälv.
Jag kom verkligen inte ihåg någonting. satt i typ 80 minuter ändå och klarade det verkligen inte.
Sen hade vi lunch, jag mådde illa av såsen. Sen gick jag och Lucas till skatteverket. Jag ansökte om nytt efter namn (Onttonen, efter min mamma) och så ändrade jag stavning på mitt mellannamn. Sen gick vi till stan och fikade. Sötnosen bjöd mig. Sen åkte jag hem. Började göra historia arbetet som jag skulle varit klar med för två månader sen.
Jag skrev tre meningar och sen stirrade jag bara på skärmen och fattade ingenting. Jag fattade knappt vad jag hade skrivit. Sen började jag må illa av att jag skulle ta bussen till teatern snart.
Så jag skippar det idag.
Ska prata med Hasse på onsdag och förklara lite varför jag inte är där så ofta och så. Sen kan han säga det till dom andra om hanvill. Känns inte som om dom kommer bry sig iallafall.
Plus att jag inte har något att göra ihelgen. Överhuvudtaget. Ska plugga psykologi och engelska. Men det kommer jag ju inte orka göra precis hela helgen.
Kul att spendera en hel helg framför datorn.
Skitliv.
fredag, februari 08, 2008
The silence surrounds me.
skrivet av
Eliyana
@
15:41
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar