torsdag, februari 14, 2008

This shit will fuck you up.

Nu känner det bara mer och mer som om ingen vill mig väl. Jag vet inte varför, men det känns som om alla sk ahitta fel i allt jag gör eller har och det stör mig.
Eller stör och stör, det gör mig ledsen.
Det känns som om alla alltid ska säga "men jag är mycket bättre än dig" "jag har det mycket bättre än dig" o.s.v.
det känns som alla vill att jag ska ge upp allt och bara må skit.
Alla vill mig illa.
Alla vill att jag ska må dåligt.
Alla vill att jag ska vara ensam och eländig.


Jag är så trött på det här. Jag är så trött på att alla är så trötta på mig.
Gah! nu tjuter jag snart med. Skitröv.
Internet muckade förut när jag spelade igen.
Jag flippade. Jag var tvungen att sitta och räkna till tio och ta djupa andetag för jag höll på att få spelet.
Det jobbiga är att jag har en pappa som inte fattar för han bryr sig inte ett skit.

Ta bort mig härifrån.
När ska ni inse att jag förhelvete menar allvar.
jag klarar inte av det här mer nu!
Men vill ni att jag ska tvinga mig att prata med er, skratta mer er. Så visst.
Ni anar inte hur mycket jag offrar för er varje dag.

Lying piece of sack of shit!
Slut, trashcan, scumbag dirtbag!

Inga kommentarer: